close

│SUPER JUNIOR THE 1ST ASIA TOUR CONCERT ALBUM~ 希澈│





│中文│

I thought it was gonna be Okay 
But, I miss you more & more.
I Finally have my heart broken.

(Rap)
看著最近虛弱的我
朋友告訴我
不要再叫我跟你這種人見面了
為何動搖了我
又讓我哭(最後)那句話
希望你能遇到比我好的人

好啊  我又像個傻瓜被酒灌醉試著撥打妳的電話
(我的聲音在顫抖)
我早已說不出話
只是不停留著眼淚
可是妳又為什麼在哭呢
妳這傻瓜....

Do You want love?  我該怎麼做才好?
And I want love?  我仍愛著妳....
Memories are beautiful, I never let you go
Do You want love?  我該怎麼做才好?
And I want love?  我仍愛著妳....

現在已無法做任何事情了(絕對無法忘記)
Please don't go, my girl 

One love, One love, 
the memories are beautiful.
You always be my girl. 
baby One love, One love, 
the memories are beautiful.
I don't wanna ever say goodbye

(Rap)
Oh, 記憶猶存  妳的生日 和我的心不同
只有小小的禮物而己 (我沒辦法做到)
那樣的我 (我不喜歡)
妳想我說謝謝 (還邊掉著眼淚)
我的心不停在吶喊
悄悄的傳達到妳那
假若妳的心也跟從前一樣
請妳告訴我    說妳愛我
不要在丟下我  離開我的身邊  拜託...

Do You want love?  我該怎麼做才好?
And I want love?  我仍愛著妳....
Memories are beautiful, I never let you go
Do You want love?  我該怎麼做才好?
And I want love?  我仍愛著妳....

One love, One love, 
the memories are beautiful.
You always be my girl. 
baby One love, One love, 
the memories are beautiful.
I don't wanna ever say goodbye

I always be my love~ 
One love, One love, 
the memories are beautiful.
You always be my girl. 
baby One love, One love,
 the memories are beautiful.
I don't wanna ever say goodbye
One love, One love, 
the memories are beautiful.
You always be my girl. 
baby One love, One love, 
the memories are beautiful.
I don't wanna ever say goodbye

(Rap)
相愛又相愛
但說是為了愛才離開
我無法相信
快回到我身邊
但我身邊流著這種淚水又算是什麼
我愛妳
不管百辯或是千遍
我想一直告訴妳我愛妳
對不起  當時沒能時常告訴妳....
對不起 我沒能抓住妳  我愛妳









arrow
arrow
    全站熱搜

    ajin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()